ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK (ÁSZF)

Kérem, amennyiben fogyasztója, illetve aktív felhasználója kíván lenni Fimota webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az alábbiakat és kizárólag abban az esetben vegye igénybe a szolgáltatásokat, amennyiben elfogadja jelen ÁSZF és a lap alján található Adatvédelmi Nyilatkozat teljes tartalmát és minden pontjával egyetért.

Tudomásul veszi, hogy bármely termék megrendelése esetén a jelen ÁSZF elfogadása, nyilatkozatnak bizonyul és fizetési kötelezettséget von maga után. Amennyiben - legkésőbb 48 órán belül – nem kerül visszaigazolásra a megrendelés, akkor a megrendelő mentesül az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól.

Jelen dokumentum elektronikus formában kerül megkötésre, nem kerül iktatásra, de  PDF formátumban letölthető és kinyomtatható. Magatartási kódexre nem utal.

Jelen ÁSZF rendelkezéseit az üzemeltető szabadon megváltoztathatja. A változások a megjelenés időpontjától érvényesek, a már addig létrejött szerződéseket nem érintik.

Amennyiben a Szerződési és felhasználási feltételek elolvasása után illetve az adatai kezelésre, feldolgozására vonatkozóan további kérdése lenne, kérjük, hogy vegye fel velünk a kapcsolatot az alábbi elérhetőségek valamelyikén!

 

I.  Az üzemeltető adatai:

Név: László Ágnes ev.

Székhely:  1144. Budapest, Tihany u. 21. I/4

Adószám: 66355373-1-42

Nyilvántartási száma: 34252283

Kibocsájtó cégbíróság, okmányiroda:

Pest Megyei Kormányhivatal Dunakeszi Járási Hivatala

Dunakeszi, Szent István utca 19.

Email cím: info@fimota.hu

Telefon: 30 686 0949

Kapcsolattartó: László Ágnes

Bankszámlaszám: Erste 11600006 00000000 80686338

Szerződés nyelve: magyar

Tárhelyszolgáltató:

Illés Norbert ev 
Székhely: 2030 Érd, Ungvári utca 39
Email: info@minibolt.hu
Telefon: 06/20-234-4240

 

II.  Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre:

A webáruház elektronikusan letölthető dokumentumokat és hanganyagot forgalmaz.

Az árak forintban értendők, minden esetben nettó árak, alanyi adómentesség miatt ÁFA-mentes. Az árváltozás jogát fenntartjuk.

A megvásárolt, elektronikus úton küldött termékek egyszeri licencet biztosítanak.

Az elektronikus úton továbbított terméket szállítási költség nem terheli.

 

III.Szerzői jogok

A honlap teljes egésze szerzői jogvédelem alá esik, így a weboldalról és annak adatbázisából bármilyen anyagot átvenni a jogtulajdonos írásos hozzájárulása esetén is csak a weboldalra való hivatkozással, a forrás pontos megjelenítésével lehet. A jogtulajdonos: László Ágnes egyéni vállalkozó

 

IV. Regisztráció, Bejelentkezés, Fiók-karbantartás

Regisztráció

A vásárlás csak regisztrált látogatók számára biztosított.

A regisztráció történhet a vásárlás megkezdése előtt, illetve a termék kosárba való helyezése után.

A regisztrációs űrlap kitöltése - felhasználónév, jelszó megadása – után a Vásárló (fogyasztó) e-mailben visszaigazolást kap.
Regisztráció után regisztrált felhasználóként be tud lépni és azonnal el tudja küldeni megrendelését.

A regisztráció megszüntetésére (a bevitt adatok törlésére) a lap alján a "regisztráció törlése" - re kattintva van lehetőség

Bejelentkezés: Felhasználó név és a belépési jelszó megadásával történik.
Fiók-karbantartás: a regisztrált felhasználók adataikat – felhasználónév, e-mail cím, belépési jelszó – módjukban áll megváltoztatni, változtatásról e-mail visszaigazolást kap



V. Vásárlás - rendelés -  fizetés menete

Termékek kiválasztása és kosárba helyezése

A vásárlást a kiválasztott termék melletti „Kosárba” gombra való kattintással kezdheti meg. A termék kosárba helyezése után folytathatja a vásárlást vagy a „Tovább a fizetéshez” gombra kattintva haladhat tovább. Amennyiben még nem regisztrált vásárló, ezen a ponton ezt megteheti.

A kosár tartalmának frissítése, törlése

A kosár tartalmának megjelenésekor a vásárlást tovább lehet folytatni a „Vásárlás folytatása” gombra kattintva. Amennyiben vásárlását tovább folytatja és újabb terméket helyez kosarába, akkor a kosár tartalma automatikusan frissülni fog. Amennyiben ez nem történik meg, kattintson a „kosár frissítése” ikonra.

Kosarának tartalmát bármikor törölheti a termék előtti "X" ikonra kattintva. (a kosár tartalma a webáruházból történő kijelentkezéskor automatikusan törlődik).

Amennyiben Kosarának tartalmát véglegesíteni szeretné, úgy ellenőrizze, annak tartalmát majd kattintson a "Fizetés" gombra.

Az adatok megadása, módosítása, fizetési/szállítási mód kiválasztása 

Adatok megadása, módosítása

A  "Fizetés" gombra kattintás után amennyiben még nem vásárolt a webáruházban, itt megadhatja számlázási címét, vagy a már  korábban megadott adatait módosíthatja és megjegyzést is fűzhet a rendeléshez.

Fizetési mód választása

1. Előre utalással

Honalapunkon a termékek ára előre utalással egyenlíthetők ki.

Az elektronikus úton továbbított terméket szállítási költség nem terheli.

 

VI. A rendelés áttekintése
Adatbeviteli hibák javítása

A megadott adatok javítását a Webáruházban található "Saját adatok" menüpontban elvégezheti. Az adatokat csak először kell megadni, a későbbi vásárlások alkalmával ezt a lépést már nem kell elvégezni.

A Vásárló a megrendelési folyamat során minden esetben vissza tud lépni az előző fázisba, ahol javíthat a bevitt adatokon.

Felhívjuk figyelmét, hogy megrendelésével tudomásul veszi, hogy a hibás adatbevitelből, pontatlanul megadott adatokból származó minden költség a Vásárlót terheli.

 

VII. A szerződési feltételek és az adatkezelési szabályzat elfogadása

Amennyiben a megadott adatok helyesek, el kell fogadnia az adatkezelési szabályzatot és a szerződési feltételeket, ami egyben azt is jelenti, tudomásul veszi, hogy a megrendelése fizetési kötelezettséget vonhat maga után.

„Rendelés elfogadása” gombra kattintva adható le a rendelés.

Egy adott megrendelés elküldött adatai az elküldést követően már nem módosíthatók.

Felhívjuk figyelmét, hogy a 45/2014.II.26. Korm.rendelet 29 paragrafusa alapján letölthető anyagok vásárlása esetén a letöltés megkezdésének időpontjától a Vásárló elveszíti a szerződéstől való elállási jogát.

Amennyiben a megrendelés rögzítése után (a visszaigazoló emailban) észlel hibát, azt 24 órán belül köteles jelezni a Szolgáltatónak.

 

VIII. Visszaigazoló email a rendelésről

A Webáruház a megrendelésről automatikusan egy visszaigazoló e-mailt küld egy proforma számlával a megadott email címére. Ha az email nem érkezne meg célszerű a spam mappát megnézni.

 

A szerződés létrejötte

A megrendelés leadása elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001.évi CVIII. törvényben foglaltak az irányadóak.

A szerződés a Fogyasztó (a Vásárló)  és a vállalkozás (az Eladó) közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet hatálya alá tartozik.

A szerződés az automatikus visszaigazolás megérkezésével jön létre.

 

IX. Fizetés, Számla

1.Fizetés banki előreutalással

A kapott visszaigazoló e-mailben összegezzük a rendelés részleteit. A megrendelt termékek vételárát, azaz a számla végösszegét László Ágnes egyéni vállalkozó Erstebanknál vezetett 11600006-00000000-80686338 számú bankszámlaszámára kell utalni.

Az utalás közlemény rovatában a megrendelés azonosítószámát fel kell tüntetni.

Számla

A beérkezett utalásról elektronikus számlát állítunk ki, s a megadott e-mail címre küldjük.

Számlázó partner: Billingo (Cégnév: Billingo Technologies Zrt, Székhely: 1133 Budapest, Árbóc. u. 6. Adószám: 27926309-2-41)

 

X. Digitális termékek letöltésének módja. Licenszek

  • Amennyiben Ön egy szakkönyvesboltban megvásárolt könyvhöz rendelte meg a hanganyag letöltését (0 Ft), úgy maximum két napon belül e-mailben értesítjük a letöltési lehetőségről.
  1. Amennyiben utalással vásárolt digitális terméket, az összeg beérkezése után maximum két napon belül e-mailben értesítjük a letöltési lehetőségről.

Az Üzemeltető kizárja a visszaigazolási felelősségét, ha a Fogyasztó a regisztráció során rossz e-mail címet adott meg vagy a Fogyasztó tárhelye nem tudja fogadni az üzeneteket.

Licenszek

Az Üzemeltető a megrendelés, illetve a megvásárolt termék ellenértékének beérkezése után maximum két napon belül emailben értesíti a Fogyasztót a letöltési lehetőségről.

A termék letöltésére egyszeri alkalommal 7 nap áll a Vásárlórendelkezésére.

A  Fogyasztó a fiókjába belépve  a  "Letölthető vásárlásaim (licenszek)" menüpont alatt  a "Letöltés"-re kattintva kezdheti meg a letöltést.

 

 

XI. Kellékszavatosság, termékszavatosság, jótállás

Jelenleg nem forgalmazunk a 151/2003. Korm. rendelet szerint tartós fogyasztási cikknek minősülő terméket.

XII. Elállás joga

Tájékoztató a Fogyasztót megillető elállási jogról:

A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet értelmében a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a vállalkozás a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti elállási jogát.

Jelen dokumentumban nem szabályozott kérdésekkel kapcsolatban lásd:

45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet a Vásárló és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól

 

XIII.  Panaszügyintézés és jogérvényesítési lehetőségek

A Fogyasztó az Üzemeltető tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az Üzemeltető alábbi elérhetőségein terjesztheti elő:

•              Telefon: 30 686 0949

•              E-mail: info@fimota.hu

Ha a Fogyasztó a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz kivizsgálása nem lehetséges, akkor az Üzemeltető a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, és annak egy másolati példányát a Fogyasztónak legkésőbb 30 napon belül megküldi email-ben. A panaszról felvett jegyzőkönyvnek tartalmaznia kell:

1. a fogyasztó neve, lakcíme,

2. a panasz előterjesztésének helye, ideje, módja,

3. a fogyasztó panaszának részletes leírása, a fogyasztó által bemutatott dokumentumok jegyzéke,

4. a vállalkozás nyilatkozata a fogyasztó panaszával kapcsolatos álláspontjáról

5. a jegyzőkönyv felvételének helye, ideje,

6. a jegyzőkönyvet felvevő személy aláírása

7. a panasz egyedi azonosítószáma

A vállalkozás a panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát öt évig köteles megőrizni, és az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatni.

A panasz elutasítása esetén a vállalkozás köteles a Fogyasztót írásban tájékoztatni arról, hogy panaszával mely hatósághoz (pontos elérhetőség) fordulhat, mely hatóság vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti.

Amennyiben az eladó és a fogyasztó között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a fogyasztó számára:

Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál. Amennyiben a fogyasztó fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. A fogyasztóvédelmi elsőfokú hatósági feladatokat a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes járási hivatalok látják el, ezek listája itt található:

FOGYASZTÓVÉDELMI HATÓSÁGOK ELÉRHETŐSÉGEI

 

Bírósági eljárás. Ügyfél jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 1952. évi III. törvény rendelkezései szerint.

Tájékoztatjuk, hogy Ön velünk szemben fogyasztói panasszal élhet. Amennyiben az Ön fogyasztói panaszát elutasítjuk, úgy Ön jogosult az Ön lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes Békéltető Testülethez is fordulni: a békéltető testület eljárása megindításának feltétele, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelje a vitás ügy rendezését. Az eljárásra - a fogyasztó erre irányuló kérelme alapján - az illetékes testület helyett a fogyasztó kérelmében megjelölt békéltető testület illetékes.

A vállalkozást a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli.

Ennek keretében fennáll a vállalkozásoknak a békéltető testület felhívására történő válaszirat megküldési kötelezettsége, továbbá kötelezettségként kerül rögzítésre a békéltető testület előtti megjelenési kötelezettség („meghallgatáson egyezség létrehozatalára feljogosított személy részvételének biztosítása”).

Amennyiben a vállalkozás székhelye vagy telephelye nem a területileg illetékes békéltető testületet működtető kamara szerinti megyébe van bejegyezve, a vállalkozás együttműködési kötelezettsége a fogyasztó igényének megfelelő írásbeli egyezségkötés lehetőségének felajánlására terjed ki.

A fenti együttműködési kötelezettség megszegése esetén a fogyasztóvédelmi hatóság rendelkezik hatáskörrel, amely alapján a jogszabályváltozás következtében a vállalkozások jogsértő magatartása esetén kötelező bírságkiszabás alkalmazandó, bírságtól való eltekintésre nincs lehetőség. A fogyasztóvédelemről szóló törvény mellett módosításra került a kis- és középvállalkozásokról szóló törvény vonatkozó rendelkezése is, így a kis- és középvállalkozások esetén sem mellőzhető majd a bírság kiszabása.

A bírság mértéke kis- és középvállalkozások esetén 15 ezer forinttól 500 ezer forintig terjedhet, míg a számviteli törvény hatálya alá tartozó, 100 millió forintot meghaladó éves nettó árbevétellel rendelkező, nem kis- és középvállalkozás esetén 15 ezer forinttól, a vállalkozás éves nettó árbevételének 5%-áig, de legfeljebb 500 millió forintig terjedhet. A kötelező bírság bevezetésével a jogalkotó a békéltető testületekkel való együttműködés nyomatékosítását, illetve a vállalkozásoknak a békéltető testületi eljárásban való aktív részvételének biztosítását célozza.

A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. A békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a fogyasztó vagy a vállalkozás kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.

A békéltető testület eljárása a fogyasztó kérelmére indul. A kérelmet a békéltető testület elnökéhez kell írásban benyújtani: az írásbeliség követelményének levél, távirat, távgépíró vagy telefax útján, továbbá bármely egyéb olyan eszközzel is eleget lehet tenni, amely a címzett számára lehetővé teszi a neki címzett adatoknak az adat céljának megfelelő ideig történő tartós tárolását, és a tárolt adatok változatlan formában és tartalommal történő megjelenítését.

 

A kérelemnek tartalmaznia kell

a.            a fogyasztó nevét, lakóhelyét vagy tartózkodási helyét,

b.            a fogyasztói jogvitával érintett vállalkozás nevét, székhelyét vagy érintett telephelyét,

c.            ha a fogyasztó az illetékességet az illetékes békéltető testület helyett kérelmezett testület megjelölését,

d.            a fogyasztó álláspontjának rövid leírását, az azt alátámasztó tényeket és azok bizonyítékait,

e.            a fogyasztó nyilatkozatát arról, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelte a vitás ügy rendezését

f.             a fogyasztó nyilatkozatát arra nézve, hogy az ügyben más békéltető testület eljárását nem kezdeményezte, közvetítői eljárás nem indult, keresetlevél beadására, illetve fizetési meghagyás kibocsátása iránti kérelemelőterjesztésére nem került sor,

g.            a testület döntésére irányuló indítványt,

h.            a fogyasztó aláírását.

A kérelemhez csatolni kell azt az okiratot, illetve annak másolatát (kivonatát), amelynek tartalmára a fogyasztó bizonyítékként hivatkozik, így különösen a vállalkozás írásbeli nyilatkozatát a panasz elutasításáról, ennek hiányában a fogyasztó rendelkezésére álló egyéb írásos bizonyítékot az előírt egyeztetés megkísérléséről.

Ha a fogyasztó meghatalmazott útján jár el, a kérelemhez csatolni kell a meghatalmazást.

A Békéltető Testületekről bővebb információ itt érhető el: https://www.bekeltetes.hu

A területileg illetékes Békéltető Testületekről bővebb információ itt érhető el:

https://www.bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek

Területileg illetékes Békéltető Testületek:

Baranya Megyei Békéltető Testület

Cím: 7625 Pécs, Majorossy I. u. 36.

Telefonszám: 06-72-507-154

Fax: 06-72-507-152

E-mail: abeck@pbkik.hu; mbonyar@pbkik.hu

Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület

Cím: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.

Telefonszám: 06-76-501-500; 06-76-501-525, 06-76-501-523

Fax: 06-76-501-538

E-mail: bekeltetes@bacsbekeltetes.hu; mariann.matyus@bkmkik.hu

Honlap: www.bacsbekeltetes.hu

Békés Megyei Békéltető Testület

Cím: 5600 Békéscsaba, Penza ltp. 5.

Telefonszám: 06-66-324-976

Fax: 06-66-324-976

E-mail: eva.toth@bmkik.hu

Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető Testület

Cím: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.

Telefonszám:06-46-501-091;06-46-501-870

Fax: 06-46-501-099

E-mail: kalna.zsuzsa@bokik.hu

Budapesti Békéltető Testület

Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.

Telefonszám: 06-1-488-2131

Fax: 06-1-488-2186

E-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu

Csongrád Megyei Békéltető Testület

Cím: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.

Telefonszám: 06-62-554-250/118

Fax: 06-62-426-149

E-mail: bekelteto.testulet@csmkik.hu

Fejér Megyei Békéltető Testület

Cím: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.

Telefonszám:06-22-510-310

Fax: 06-22-510-312

E-mail: fmkik@fmkik.hu

Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület

Cím: 9021 Győr, Szent István út 10/a.

Telefonszám: 06-96-520-217

Fax: 06-96-520-218

E-mail: bekeltetotestulet@gymskik.hu

Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület

Cím: 4025 Debrecen, Vörösmarty u. 13-15.

Telefonszám: 06-52-500-710

Fax: 06-52-500-720

E-mail: korosi.vanda@hbkik.hu

Heves Megyei Békéltető Testület

Cím: 3300 Eger, Faiskola út 15.

Telefonszám: 06-36-429-612

Fax: 06-36-323-615

E-mail: hkik@hkik.hu

Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület

Cím: 5000 Szolnok, Verseghy park 8. III. emelet 305-306.

Telefonszám: 06-56-510-621, 06-20-373-2570

Fax: 06-56-510-628

E-mail: bekeltetotestulet@jnszmkik.hu

Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület

Cím: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.

Telefonszám: 06-34-513-027

Fax: 06-34-316-259

E-mail: szilvi@kemkik.hu

Nógrád Megyei Békéltető Testület

Cím: 3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/A.

Telefonszám: 06-32-520-860

Fax: 06-32-520-862

E-mail: nkik@nkik.hu

Pest Megyei Békéltető Testület

Cím: 1119 Budapest, Etele út 59-61. II. em. 240.

Levelezési cím: 1364 Budapest, Pf.: 81

Telefonszám: 06-1-269-0703

E-mail: pmbekelteto@pmkik.hu

Somogy Megyei Békéltető Testület

Cím: 7400 Kaposvár, Anna u.6.

Telefonszám: 06-82-501-026

Fax: 06-82-501-046

E-mail: skik@skik.hu

Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület

Cím: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.

Telefonszám: 06-42-311-544

Fax: 06-42-311-750

E-mail: bekelteto@szabkam.hu

Tolna Megyei Békéltető Testület

Cím: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25. III. emelet

Telefonszám: 06-74-411-661

Fax: 06-74-411-456

E-mail: kamara@tmkik.hu

Vas Megyei Békéltető Testület

Cím: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.

Telefonszám: 06-94-312-356

Fax: 06-94-316-936

E-mail: vmkik@vmkik.hu

Veszprém Megyei Békéltető Testület

Cím: 8200 Veszprém, Radnóti tér 1. földszint 116.

Telefonszám: 06-88-429-008

Fax: 06-88-412-150

E-mail: bekelteto@veszpremikamara.hu

Zala Megyei Békéltető Testület

Cím: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi u. 24.

Telefonszám: 06-92-550-513

Fax: 06-92-550-525

E-mail: zmbekelteto@zmkik.hu

Online vitarendezési platform:

Az Európai Bizottság létrehozott egy honlapot, amelybe a fogyasztók beregisztrálhatnak, így ezen keresztül lehetőségük nyílik arra, hogy online vásárláshoz kapcsolódó jogvitáikat ezen keresztül rendezzék egy kérelem kitöltésével, elkerülve a bírósági eljárást. Így a fogyasztók tudják érvényesíteni jogaikat anélkül, hogy például a távolság meggátolná őket ebben.

Ha Ön panaszt kíván tenni egy, az interneten vásárolt termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban, és nem akar feltétlenül bírósághoz fordulni, igénybe veheti az online vitarendezés eszközét.

A portálon Ön és a kereskedő, akivel szemben panasszal élt, közösen kiválaszthatják a panasz kezelésével megbízni kívánt vitarendezési testületet.

Az Online vitarendezési platform itt érhető el.

Ha a feleknek nem sikerül 30 napon belül megegyezniük, vagy ha a platform sem tud a benyújtott adatok alapján olyan alternatív vitarendezési fórumot azonosítani, amelynek hatásköre van eljárni, a panasz további feldolgozására nem kerül sor.

 

 

IX. Biztonság

A  webáruház Linux/PHP alapokon működő információs rendszer, biztonsági foka megfelelő, használata nem jelent kockázatot, azonban javasoljuk, hogy tegye meg az alábbi óvintézkedéseket: használjon vírus és spyware védelmi szoftvereket friss adatbázissal, telepítse az operációs rendszer biztonsági frissítéseit. A Weboldalon való vásárlás feltételezi az Ügyfél részéről az Internet technikai és műszaki korlátainak ismeretét és a technológiával együtt járó hibalehetőségek elfogadását

X. Törvényi hivatkozások:

Adatkezelés: 2011. évi CXII. törvény (Infotv.)

Elállás, termékszavatosság, kellékszavatosság, visszatérítés 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet

Jótállás

151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet

Szerzői jogok

1999. évi LXXVI. törvény

A Szerződésre különösen az alábbi jogszabályok vonatkoznak: 1997. évi CLV. törvény a fogyasztóvédelemről;

2001. évi CVIII. törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs

társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről; 2013. évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről (PTK);

151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról;

45/2014 (II.26) kormányrendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól; 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra

vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól

2024.01.05.